Amazon hà previstu di entre in u mercatu di l'assicuranza di vittura è moto

Sicondu un raportu di a cumpagnia di dati è analisi GlobalData, u giant tecnologicu Amazon hà previstu di entre in u mercatu di l'assicuranza di vittura è moto.
A nutizia pone una minaccia indesiderata per altre cumpagnie d'assicuranza chì avianu da passà un annu sfidante in tutta a pandemia COVID-19.
L'entrata di Amazon in u mercatu di l'assicuranza aiuterà à cambià l'aspettative di i consumatori per l'acquistu di prudutti d'assicuranza da cumpagnie non tradizionali.
Amazon ùn hè micca l'unicu, perchè altre grandi imprese mundiale di alta tecnulugia (cum'è Google, Amazon è Facebook) anu ancu una grande basa di clienti chì ponu aduprà quandu vendenu assicurazioni.
Indipendentemente da a basa di clienti attuale, i sondaggi mostranu chì a ghjente hè sempre riluttante à cumprà da elli.
L'inchiesta di i cunsumatori d'assicuranza britannica 2019 di GlobalData hà trovu chì 62% di i cunsumatori preferianu micca cumprà prudutti d'assicuranza da Amazon. Similmente, 63%, 66% è 78% di i cunsumatori ùn anu micca cumprà l'assicuranza da Google, Apple è Facebook, rispettivamente.
L'analista di l'assicuranza GlobalData Ben Carey-Evans hà dettu: "Stu giant tecnologicu lancia stu pruduttu in India, ma u so scopu cummerciale hè assai largu, chì pò eventualmente fà di ellu un forte cuncurrente per e cumpagnie mundiale stabilite.
Finu avà, l'assicuranza auto hè stata una di e poche serie di prudutti relativamente raramente affettate da COVID-19. Quandu a ghjente viaghja menu, a quantità di e rivendicazioni hè calata significativamente. Tuttavia, e cumpagnie d'assicuranza ùn accogeranu micca bè sta cumpetizione addizionale, postu chì e vendite di e vitture s'attendenu à calà dopu à a pandemia postu chì i consumatori continuanu à travaglià da casa. »
Yasha Kuruvilla, analista d'assicuranza in GlobalData, hà aghjustatu: "Perchè i clienti sò riluttanti à cumprà l'assicuranza da e cumpagnie di tecnulugia, hè una strategia megliu di cooperà cù fornitori di terze parti, almenu finu à diventà un nome di cumpagnia d'assicuranza ricunnisciuta.
"A cullaburazione di Amazon cù a cumpagnia di tecnulugia d'assicuranza Acko invece di una sucietà stabilita mette in evidenza ancu a voglia di u venditore di travaglià cù cumpagnie digitali è agili. Questu ùn metterà micca solu più pressione nantu à e cumpagnie esistenti, ma micca solu per via di u mercatu Ci sò novi grandi entranti, è se volenu travaglià cù qualsiasi altre cumpagnie tecnologiche future in l'attività di l'assicuranza, anu ancu da passà à u numericu ".
U primu annunziu chì suggerisce chì Amazon entrerà in l'industria di a pruprietà è di l'assicuranza hè statu publicatu in maghju 2019.
Avemu più di 150.000 lettori mensili di riassicuranza è più di 13.000 abbonati per email ogni ghjornu. L'infurmazioni publicitarii si ponu truvà quì.
Avemu ancu publicatu Artemis.bm, un editore principale di notizie, dati è intuizioni di l'industria in relazione à obbligazioni di catastrofe, tituli ligati à l'assicuranza, cunvergenza di riassicuranza, trasferimentu di risicu d'assicuranza vita è gestione di u risicu climaticu. Dapoi a liberazione di 20, avemu emessu è operatu Artemis. Anni fà, ci era circa 60.000 lettori à u mese.
Aduprate a nostra forma di cuntattu per cuntattà direttamente. O truvate è seguitate e novità di riassicurazione in i social media. Ricevi nutizie di riassicurazione per email quì.
Tutti i cuntenuti copyright © Steve Evans Ltd. 2020. tutti i diritti riservati. Steve Evans Ltd. (Steve Evans Ltd.) registratu in Inghilterra cù u numeru 07337195, privacy di u situ web è disclaimer di cookie


Tempu di posta: Sep-16-2020